спасибо большое за перевод!
просачиваются фрагменты настоящего Джонни с джанкета.
он мудро сказал про ложь и свое причастие ко лжи. к мифотворчеству.
положение делает наше сознание.
однако можно сознанием изменить свое положение.
насколько крепко твое сознание.
Джонни сказал - мы УЖЕ вне этого. вне лжи и мифотворчества.
и слава Богу
Джонни - работы и жизнь - Johnny general discussion (закончена/ended)
Сообщений 421 страница 450 из 1000
Поделиться4212011-02-13 23:17:15
Поделиться4222011-02-13 23:33:41
Как же отличаются слова настоящего Джонни от мерзких, тошнотворных статей, в которых журналисты вкладывают в его слова это самое мифотворчество, только возведенное в маразматические степени.
Слова Джонни поразили меня.
Я думаю, что зрители-дети – это путь вперед, потому что у них нет этих интеллектуальных ожиданий того и сего.
Почти всегда, когда я открываю любой другой ресурс, кроме БЛ и ДТ, я вижу эти самые "интеллектуальные ожидания того и сего". От Джонни ожидают интеллектуального. А почему, собственно? Почему бы просто не любить Джонни таким, какой он есть? Безусловно, понятно, почему Джонни так любит детей, почему он ходит в эти школы и все прочее. Почему его взгладя меняется, когда он видит в толпе, в аэропорту, где-то еще ребенка. Почему он так тянется к детям. Они честын в своей симпатии к нему. Они от него НИЧЕГО НЕ ЖДУТ. Взрослые это утрачивают, они способность любить только ЗА ЧТО-ТО. Например за то, что лелеемый ими образ Джонни-покорителя женщин дает им какую-то надежду. И прочие МИФЫ.
И они говорят: «Хей, ты врал мне всю мою жизнь! Что ты приготовил сделать в связи с этим?» Так что да, у меня ужасающая вина по этому поводу, а сейчас мы уже вне этого, поэтому я чувствую себя хорошо.
Эти слова страшно комментировать, поэтому я скажу только то же, что и Наташа выше: слава Богу, что Джонни и его дети преодолели этап мифов.
Есть обманы, которые общество рассказывает тебе, и ты вынужден продолжать эти обманы, эти мифы. Поэтому я чувствую свою вину за это. До сих пор
Эти слова станут моей новой автоподписью. Прекрасно зная, что Джонни это ДО СИХ ПОР ДЕЛАЕТ, я не ожидала, что он СКАЖЕТ ЭТО ВСЛУХ. Мне кажется, что вина - не самое приятное чувство, которое любит испытывать Джонни Депп. Я очень надеюсь, что он скоро полностью будет избавлен от необходимости продолжать мифы и избавится соответственно от этой вины.
Поделиться4232011-02-13 23:58:52
Есть обманы, которые общество рассказывает тебе, и ты вынужден продолжать эти обманы, эти мифы. Поэтому я чувствую свою вину за это. До сих пор».
потому что сам был соучастником создания своего образа-мифа. сам сковал и поставил на себя капкан.
и опять же та сцена в АЛИСЕ, где Шляпник прикован к орудию своего труда - к швейной машине. три шага может он сделать а больше - нет. работай и не выпендривайся.
Поделиться4242011-02-14 01:21:18
потому что сам был соучастником создания своего образа-мифа. сам сковал и поставил на себя капкан.
и опять же та сцена в АЛИСЕ, где Шляпник прикован к орудию своего труда - к швейной машине. три шага может он сделать а больше - нет. работай и не выпендривайся.
Алиса ЕГО ОСВОБОДИЛА, а сама отправилась отвечать на неотвеченные вопросы и доделывать недоделанные дела.
И мы видим, насколько свободен теперь стал Шляпник-Джонни.
Поделиться4252011-02-14 11:46:58
http://hollywoodcrush.mtv.com/2011/02/1 … hnny-depp/
Вариант видео встречи Джонни с Бибером на джанкете в субботу.
Это ПО-ПРЕЖНЕМУ ВСЕ, что у нас есть по джанкету фильма Ренго.
Поделиться4262011-02-14 12:13:22
Снято издалека, специально для Джастина. Там ТАКАЯ толпа журналистов. И НИЧЕГО.
Поделиться4272011-02-14 12:18:06
Это ПО-ПРЕЖНЕМУ ВСЕ, что у нас есть по джанкету фильма Ренго.
не густо
Поделиться4282011-02-14 12:18:40
ТАКАЯ толпа журналистов. И НИЧЕГО.
Cпрашивается: зачем только джанкет этот организовывали?
Не могу не вспоминать джанкет ВО: профессиональные фото поступали в прямом эфире, видео за видео, статья за статьей. С джанкета по Алисе в ЛА нам дали только фотоколл, конференция была полностью спрятана (по известным рукоприкладническим причинам). С джанкета туриста дали порезанные видео, но не дали профессиолнальных фото (вид Джонни не позволял такой роскоши для нас).
Не могу не вспомнить сотый раз ситуацию с премьерой Туриста в Риме. Всем, что осветила пресса по этой важной итальянской премьере, стал один абзац слов Джонни вроде: "Я не смотрю на себя на экране. Тиму нравится, что я... "
И вот - вуаля! - "тариф СУПЕРНОЛЬ" по джанкету Ренго!
Поделиться4292011-02-14 13:29:42
Нехорошая тенднция, однко, с каждым разом фоток и интервью становится все меньше и меньше. Скоро Джонни превратится в некий мифический персонаж: все будут знать, что он где-то есть, но никто его не видит... Вот я думаю, будут ли с ним связываться студии и режиссеры, если даже промо фильма с ним провести проблема... Как может система так поступать, зная, что 50% успеха фильма это именно промо. Фильм мало талантливо снять, и подобрать кассовых актеров это еще не все. Его надо миру показать, представить... А потом будут вопить: очередной проходной фильм... Ситуация удручающая...
Поделиться4302011-02-14 14:30:42
Я смотрел документальные съемки ящерицы, бегающий по кромке воды, и это была самая странная вещь, что я когда-либо видел. Поэтому всегда, когда была эта ситуация, я делал это как ящерица. Поэтому я вообще-то думаю, что Ренго вырос в мозгу Гора вот из этого бега ящерицы. И когда он позвонил мне и сказал «Я хочу, чтобы ты сыграл ящерицу», я сказал «Боже, я уже на полпути к тебе».
я знаю о чем он говорит, знаю как бегают некоторые ящерицы на задних лапах. это на самом деле похоже на бег Джека Воробья. прикольно!
Джонни нравится быть ящерицей. она быстра, умна, хитра, и умеет отбрасывать хвост и выращивать его снова.
среди высокоорганизованных животных, это редчайший случай, когда отбрасывается часть тела и выращивается снова.
«Мы ленивые, по крайней мере, я точно. Я бы предпочел сидеть перед микрофоном и озвучивать.
Джонни, как и Тим, часто употребляют это местоимение, когда говорят о себе. Что это? привычка быть МЫ?
кто мы?
о ком он? он говорит - мы ленивы, и тут же уточняет - по крайней мере -я.
то есть МЫ- это не заменитель Я. это реальное мы. мы ленивы.
у нас с Гором были разговоры относительно персонажа – два взрослых мужчины, мужчины средних лет, говорили о возможности играть ящерицу
ох уж Джонни с его взрослыми мужчинами. Взрослый мужчина средних лет, который все еще тринадцатилетний подросток.
Поделиться4312011-02-14 17:03:26
он говорит - мы ленивы, и тут же уточняет - по крайней мере -я.
Вот за такие вот жемчужины я кланяюсь в пояс журналистам, которые вот так расшифровывают интервью - слово в слово, не причесывая. Это же атк важно - получать живые слова Джонни.
то есть МЫ- это не заменитель Я. это реальное мы. мы ленивы.
Нет, для замены "я" Джонни в 60 процентах своей речи использует "ты". Как то: "Ты приходишь на работу, и..." А это "мы" - это действительно как апельсинчик среди виноградинок в его речи. Так заметно. Так кидается в глаза.
Джонни, как и Тим, часто употребляют это местоимение, когда говорят о себе. Что это? привычка быть МЫ?
Помню на эту тему восхитительный случай. 19 февраля 2010 года, когда Тим и Джонни впервые вышли вместе в свет ОФИЦИАЛЬНО после 3-летнего перерыва.
Журналистка, глядя на Тима: «Модель, по которой вы всегда стараетесь жить».
Джонни: «Модель, по которой мы всегда стараемся жить…»
Тим, с голосом и распальцовкой крутого бандита: «Сделать это раньше, чем это сделают тебе».
Джонни: «Держаться пониже».
Поделиться4322011-02-15 00:26:42
Associated Press
14 февраля 2010
Джонни Депп-"Белибер"
Можно считать актера Джонни Деппа среди многочисленной армии поклонников музыканта Джастина Бибера. Эти двое встретились в суботту( 12 февраля 2011) в то время как Депп был на промо своего нового анимационного мультфильма "Рэнго".
"Один из журналистов спросил меня вчера, "белибер" ли я,-Депп сказал в воскресенье." Я никогда не слышал этого термина, и подумал,что это фантастично. Я сказал:" Конечно, я Белибер".Он славный ребенок, славный парень. Очень талантливый. Он был так добр к моим детям. Я привел их на шоу."Итак после этого инцидента с "Билибером", заходит Бибер. Он зашел,что бы сказать"привет",что было очень мило".
"Рэнго" Деппа соединило еще раз суперзвезду и режиссера Гора Вербински, который срежиссировал первые три фильма "Пираты Карибского моря".
Депп обеспечил голос главному герою,ящерице, которая сначала теряет, а затем,в конечном счете, находит себя, изображая множество персонажей.
" Я подумал что-то наподобие того,что Рэнго-загубленная душа на пересечении многих дорог"-"Идея этой ящерицы в экзистенциальной дилемме определенно во многом привлекла меня. Я чувствую самого себя как ящерицу в экзистенциальной дилемме.Я думаю парень находит себя, ящерица находит себя, в изучении других личностей, других возможностей того, кто он есть".
Итак, есть ли у звезды долгий список персонажей, которые повлияли на Деппа в реальной жизни?
" Для меня-неоспоримый факт-того,что сквозь все эти годы, встреч и попыток узнать этих персонажей, перевоплощения в этих персонажей, что они не исчезают просто так.Они укладываются в твое тело как в комод. Они всегда тут, и я нахожу у себя реакции на что-то как определенный персонаж. Может быть даже как персонаж я не играл двадцать пять лет".
"Билл Мюррей предупреждал меня об этом, так же,как и Хантер Томпсон-о игре Дюка.-продолжает Депп.-"Этот парень,который возвращается чаще всего.После Рауля Дюка, я бы сказал, что это -Капитан Джек. Они часто посещают меня".
В следующий раз Депп появится в кинотеатрах в "Пиратах Карибского Моря: На странных волнах" в мае этого года.
Поделиться4332011-02-15 00:31:26
Расшифровка
***
“Обычно, когда ты делаешь анимированный фильм, ты только даешь голос, я имею в виду, только ты и микрофон, и бейджики,и камера. Но когда имеешь дело с Гором, ему этого не достаточно, вы знаете. Мы снимали сцены. У нас было три камеры. Захват движений, языка тела. Он поставил это очень красиво. Я чувствовал себя нелепо. Большинство из нас чувствовали себя действительно глупо, делая это. Однако, в конце это сыграло в нашу пользу. Гор был прав»
***
- Твои дети видели фильм?
«Они собираются посмотреть его в эти выходные».
***
«Боб Дауни зашел к нам однажды. Я был супер взволнован – Боб Дауни здесь! А вот он не был взволнован по поводу меня».
***
«Моя дочь – большая поклонница Джастина Бибера, и она приучила меня и мою…мою…мою…женщину Ванессу и нашего мальчика Джека к Джастину Биберу. Да. Мы видели его шоу. Этот ребенок очень талантлив, очень мил».
***
«Когда я впервые услышал термин «Билибер», я признал, что я – билибер. И он магическим образом появился».
- Так у тебя биберовская лихорадка?
«Да, я одержим биберовской лихорадкой».
***
«Было что-то вроде клише относительно Одинокого Ренджера и Тонто, перенести Тонто на первый план, сделать его умным, возможно, вы просто не понимаете его, но он умный».
Поделиться4342011-02-15 01:46:23
Расшифровка
"Было несколько вещей, которые вдохновили меня на то, чтобы быть достойным актером, быть на уровне, быть достойным актером… Это были… Эрик Робертс в «Одиноких сердцах», Эрик Робертс в «Крестном отце Гринвич-Вилладж», Джон Малкович в «Настоящем Западе», и, конечно, Марлон Брандо… Его революция в актерстве… В общем, это было огромным вдохновением для меня».
Поделиться4352011-02-15 01:54:44
Еще одно большое видео с джанкета. Интервьюер гнул линию "ток-шоу для сумасшедших папаш". Джонни держался молодцом.
Поделиться4362011-02-16 00:46:35
Премьера «Рэнго» с Деппом в Лос-Анджелесе
После его последнего звездного перевоплощения в хамелеона в анимационном вестерне «Рэнго», вы не сможете отрицать, что существует роль, которую звезда Джонни Депп может сыграть плохо. Актер прибыл на красную дорожку в понедельник вечером( 14 февраля) на лос-анджелескую премьеру анимационного вестерна.
Срежиссированный Гором Вербински, «Рэнго» рассказывает историю домашнего хамелеона, который сталкивается с серьезным кризисом идентичности. Когда Рэнго, озвученный Джонни Деппом, случайно оказывается на Диком Западе, менее чем храбрая Ящерица вынуждена играть героя, кем в прошлом она только притворялась.
« В конечном счете, интересно видеть,как люди решают, что же настоящее сокровище в жизни, что действительно стоит того, и в чем мы на самом деле нуждаемся»- пояснил Депп, который провел много времени на премьере, встречая поклонников, которые выстроились возле Regency Theater.
« Это золото, это нефть, это деньги, это бриллианты, что угодно. Или же это вода, воздух и мы защищаем себя и живем таким образом.»-сказал он.
Вербински, который снимал Деппа в серии «Пиратов Карибского моря», сказал, что в Ранго много от Деппа.
« Это кино было хамелеоном с кризисом идентичности.»-Вербински сказал.-«Это кино - более кино Джонни, чем любой фильм, который он сделал. Наш главный герой –актер, который сыграл много ролей, но не знает, кто же он на самом деле»
В «Рэнго» также снимается Айла Фишер и Абигайл Бреслин.
«Рэнго» открывается 4 марта.
http://www.johnnydepp-zone.com/boards/v … 5#p1410545
Отредактировано Mrs LOVEtt (2011-02-16 00:47:14)
Поделиться4372011-02-16 00:53:50
«Это кино - более кино Джонни, чем любой фильм, который он сделал. Наш главный герой –актер, который сыграл много ролей, но не знает, кто же он на самом деле»
Ого! Вот это откровенно Гор сказал о Джонни!
Поделиться4382011-02-16 01:02:14
Расшифровка
Вопрос о том, чувствует ли Джонни близость с Ренго, который является актером, постоянно играет роли и чувствует себя в них комфортнее.
«Да. В этом одна из опасностей такого способа зарабатывания денег, как актерское ремесло. Ты чувствуешь себя более комфортно в шкуре своего персонажа, проще делать перед камерой все эти странности, чем делать в реальной жизни. 365 дней в году чаще говорить чьи-то чужие слова, чем свои собственные, - это довольно странно. Мои персонажи возвращаются ко мне очень часто, просто потому что ты попадаешь в какие-то ситуации, и ты поддаешься чьему-то влиянию в этих ситуациях. Один из парней, который возвращается ко мне чаще всего в качестве защитника, это Рауль Дюк, персонаж Хантера. Он возвращается ко мне очень часто».
Вопрос о встрече в фильме «Ренго» хамелеона с Хантером Томпсоном.
«В Хантере определенно было что-то от рептилии. Для меня была важна идея, чтобы два персонажа, которых я играл, встретились. У Хантера это были поиски американской мечты, у Ренго это были поиски себя».
Вопрос о том, гордится ли Джонни тем, что он никогда не подстраивался под желания студий, как вынужден подстраиваться под ситуации Ренго.
«С тех пор, как я ступил на этот путь, примерно в 25 лет, я очень счастлив, что я не вынужден был делать все эти песни и пляски, что от меня ожидали. Это настоящая честь. Поэтому я чувствую, что мне очень повезло».
Поделиться4392011-02-16 01:03:51
что я не вынужден был делать все эти песни и пляски
Еще одно выражение Тима. Именно так Тим говорит про вынужденные "выплясывания" перед кинобоссами - song and dance.
Поделиться4402011-02-16 01:04:55
Джонни о "Тенях"
"Для меня, даже в разговорах, которые у меня были с Тимом, о том, что Джонатан Фрид делал с тем персонажем и с классическим видом, который он создал, я нахожу очень сложным отклоняться очень далеко от этого. Я думаю, это будет что-то в той же самой области с, может быть, разве что парочкой различных штрихов тут и там."
" Есть что-то в этом вампире, возвращающемся после 200 лет в этот современный мир, с налетом поэтичности, возможно, со стремлением, может быть, увеличить эту поэтичность иногд. У меня хорошие предчувствия по этому поводу. Но Барнабас Джонатана Фрида был таким особенным".
Поделиться4412011-02-16 02:15:12
Послушать и скачать аудио-запись джанкета Ренго 12 февраля
http://jumbofiles.com/s22b9ughoh17
Транскрипт на английском
Transcript Saturday, 12 February, 2011 [BEGIN AUDIO] MODERATOR: Okay. If everyone could please take their seats, we’re ready to begin. Please welcome our first guest, Gore Verbinski. [APPLAUSE] MODERATOR: Johnny Depp. [APPLAUSE] MODERATOR: Please also welcome Abigail Breslin. [APPLAUSE] MODERATOR: And Isla Fisher. [APPLAUSE] MODERATOR: Okay. Feel free to have a seat. Okay, you guys know the drill. We have our first question right over here. PRESS: Hi. So I’ve heard in previous reports that you kind of fought tooth and nail in order to make sure that Rango isn’t going to be in 3D. Are you for or against 3D in general? Is Rango not being in 3D like the only time when you’re going to be like, no to 3D? And how do you all feel about just kind of like 3D being like the big trend in general? JOHNNY DEPP: I’m waiting for 5D. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: That’s what I want. GORE VERBINKSI: I’m supposed to say something? I don’t know - I just don’t feel - I watched the movie; I don’t think there’s a dimension missing. I don’t feel like, I don’t watch it and go, you know, “It’s flat,” or it’s, you know, missing anything. So you know, we talked about it early on and it just didn’t seem like we needed to go there. ISLA FISHER: I think the glasses are really uncomfortable. [LAUGHTER] ABIGAIL BRESLIN: Like, it actually looks like, it looks so like lifelike anyway, like I think that it looks like 3D; it looked like the animals were there anyway. It looked really cool, I thought. And 3D makes me dizzy. MALE: What do you think? FEMALE: I agree. MALE: So it came out to be 3D? [INDISCERNIBLE - SEVERAL SPEAKING AT ONCE] [APPLAUSE] PRESS: Okay. Johnny, I wanted to ask you a little bit about getting into your character, because if you listen very carefully, you can hear, you know, Johnny Depp. But I thought you kind of picked a character for this, because the voice is a little different than your regular speaking voice. So can you talk about finding your Rango? JOHNNY DEPP: Sure. Yeah. You know, early on, some of the talks that Gore and I had had about the character I mean, you know - talk about two grown men, you know, middle aged men discussing the possibility of one of them being a lizard. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: So it starts off on a surreal kind of note, anyway. But you know, it was one of the - finding the voice or finding the character, it was like - we talked about, when people, people in life, when they have a tendency to exaggerate or lie or whatever, you always sort of notice that their voice goes up quite high, you know. It goes to another, a completely different register. Whereas, if I’m talking to you and speaking and babbling non-stop, and then suddenly I’m really nervous about telling you the truth - you know, but I’m lying - so that’s kind of where it came from, just this - you imagine the character to be incredibly sort of, you know, just really like a nervous wreck. MODERATOR: Next question back there. PRESS: My question is for Johnny and Gore. And you guys have obviously worked together a few times now, and I was just wondering if you could each comment on what you like so much about working with the other. GORE VERBINSKI: I like the way he smells. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I’ve been told I smell good; I mean, I don’t look like I smell good. [LAUGHTER] GORE VERBINSKI: I don’t know - because we have shorthand, talking and sound effects and unfinished sentences and - JOHNNY DEPP: Yeah. GORE VERBINSKI: He seems to understand exactly what that means, and I get it back. And you know, a very - very complex direction, like more fuzz - JOHNNY DEPP: More fuzz, yeah. GORE VERBINSKI: More stink on this line, you know. Really, that’s about as intellectual as it gets. JOHNNY DEPP: And it really is that, exactly, you know. “Ah, let’s make - you know - maybe some more fuzz. Let’s put some more fuzz on it.” “Okay. Gotcha.” No, he’s a very - I mean, working with Gore, you know, in three “Pirates” films and Rango certainly, there are no limits to what you could - to the possibilities, I mean, you know, he allows you to try all kinds of things, you know, that sometimes fail miserably. GORE VERBINSKI: Yes, please. JOHNNY DEPP: And other times, you know, goes into this kind of weird - you’ve just arrived at some place that you know no one’s ever been to before, you know. And he welcomes it and he creates an atmosphere that allows you to just, you know, go essentially ape. And yeah, and it’s a blast, you know - that’s really a fun part of the process. GORE VERBINSKI: That’s really - what’s great about Johnny is, you know, the trust that - you know, neither of us are going to make the other one look like an ass, you know. I have to - he has to trust that at the end of the day, we’re not going to use that stuff - JOHNNY DEPP: Um-hmm. GORE VERBINSKI: Where we’ve tried something that didn’t work, but we’re going to try it because anomaly and you know, we’ve got this sort of pursuit of finding the truly awkward moment, you know, which is - you’re only going to get there by not knowing, and sort of venturing into the unknown. And so, you know, I just think he’s incredibly brave, you know, on top of being incredibly talented. It’s like you’ve got to kind of cross that threshold. MODERATOR: And [INDISCERNIBLE] here. PRESS: All right. Johnny, you’ve played a lot of characters that kids must love, from Edward Scissorhands to Captain Jack in Willy Wonka. What is your relationship with that audience, as opposed to the more grownup roles you’ve played? And for Gore, I’ve just got to throw in - is it weird to see trailers for a new “Pirates” movie coming out? GORE VERBINSKI: No, I want to go see it. [LAUGHTER] PRESS: And the characters for kids. JOHNNY DEPP: I think kids, you know, in general as an audience, are the way forward because they’re not sort of sullied by you know, intellectual expectation or this or that. It’s a very pure kind of response to the work. And the great luck that I had, you know, for example, before “Pirates 1” I had a daughter. And for about four years, all I watched was like cartoons, you know - just cartoons. And I realized at that point that the parameters, you know, were far away from, you know, what we do in sort of normal, everyday movies, and that you can get away with a lot more. Kids accept a lot more, and they buy it, you know, because they’re free. So for me, that was everything, in terms of coming up with what Captain Jack would be. You know. So yeah, I trust kids far more than I do adults. Kids give you the honest opinion, you know. They tell the truth. MODERATOR: Thank you. Next question over there? PRESS: Johnny, there’s obviously the call back to Raoul Duke in the film, a character you played before. But part of your character reminded me a lot of William Blake in Dead Man, and I wondered if that was conscious at all. JOHNNY DEPP: No, it wasn’t conscious, but I can see what you’re saying. Yeah, I mean, you know, this sort of journey, this sojourn, this spiritual quest that William Blake was on, I can definitely see that. But yeah - no, I didn’t sort of consciously connect the two, not really. PRESS: For Johnny, here down in front. You’re a very physical actor, and I just wondered with this process, it’s different than the other animated films you’ve done, where you were in a booth. You actually acted this out. And I wondered if that helped you. And maybe the actresses, as well, could talk a little about doing that. It’s different than most animated pictures. JOHNNY DEPP: Well, yeah. I mean, ultimately, it was everything; though, you know, there were times when you didn’t feel that, when you were doing it - you’d rather have been - because you know, well, we’re lazy. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: At least I am. And I’d sort of rather just sit in front of a microphone and do the thing. However - GORE VERBINSKI: That’s exactly the point. JOHNNY DEPP: The process that we did, that Gore created this sort of atmosphere that was really, truly ludicrous; I mean, just ridiculous. It was like just regional theater at its worst. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: And somehow, because of - not the idea of motion capture, but emotion capture, you know; certain gestures, body language, movement, something you might have done, you know, with your eyes - all those guys, you know, these animators took it and put it in there. So, I mean, it was very strange. I mean, for Harry Dean Stanton to walk up to me one afternoon - because I’ve known him for a million years - and he walks up to me and says, “This is a weird gig, man.” [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: And I went, “Oh, yeah. You’ve just started. You just wait.” You know. But ultimately, it was the right thing to do. And that was his vision, and we saw it through. PRESS: What did you think, Isla? MODERATOR: Yes, Isla Fisher? ISLA FISHER: I think the characters had humanity because we were interacting with each other, and more chemistry; and so it felt more organic and real. What do you think, Abigail? ABIGAIL BRESLIN: You know, it was - you know, when you’re in just like a booth, by yourself, it’s like very isolating, and like you don’t really, like, have anything to sort of play off of except like one take of like one line, and then like a beep, and then - so this was, this was - I think that it was, well, for me, at least, a lot more fun. Although I did wear a wig, like a black wig and I got a really bad rash on my neck from it, and so that was a little unfortunate, but - ISLA FISHER: And you were carrying a gun. ABIGAIL BRESLIN: I was. That’s what - [INDISCERNIBLE] [OVERLAPPING] ISLA FISHER: Which was weird, to see Abigail with a massive gun. ABIGAIL BRESLIN: It was so bizarre, because like there was actually guns going, and like you don’t think that there are like firearms in an animated movie. [LAUGHTER] ABIGAIL BRESLIN: And it’s like live. That’s all I thought about it. JOHNNY DEPP: Gore always travels with guns. GORE VERBINSKI: Absolutely. Keep people from going to sleep. JOHNNY DEPP: Yeah. PRESS: Actually, this kind of segues from that, because I was curious about the process of making the film. But also, one of the earlier questions that kind of implied that because it’s animated, it’s a kids’ film. And I certainly think the prostate joke takes it beyond that. But I wonder about that. Is it, you know, the fact that you’re getting into existential issues, you’re getting into metaphor and things like that - is this a kids’ movie, or are we kind of blinded by the fact that it’s just beautiful animation? GORE VERBINSKI: I think it’s a kids’ movie. I mean, I know - my kids like it. I mean, you know, my kids like “The Holy Grail” and so - I mean, you know, it depends on your kid, I suppose. I mean, we’ve shown the movie for 500 kids and you know, they seem to be absolutely mesmerized and enjoying it. And there’s hilarity. And you know, then when we get into the existential moments, I think they’re not seeing it, you know, their frontal lobe doesn’t operate in that way, but they’re kind of the heart. And they know, “Why is he leaving now? He’s - why isn’t he facing Jake? Why is he - where’s he going?” And you see - they’re not squirming. I mean, you should watch it with a bunch of kids because it’s quite fascinating. They seem to have a kids’ dream, they have a dream logic, you know, that we seem to not appreciate, as adults; we kind of take everything on face value. And certainly there’s stuff in there for adults so that, you know, we get to have a good time, as well. You know. But they really stick with it. And I think people constantly, you know, underestimate what they can handle. MODERATOR: Next question right here. PRESS: Good afternoon. There’s a lot of references, obviously to Westerns. And first of all, I’d like to say thank you for not having banditos in the film, because that’s very typical of the old Westerns. What is everybody’s best Western that you think, that you’ve seen? JOHNNY DEPP: Oh, boy. GORE VERBINSKI: Wow, that’s a tough one. ABIGAIL BRESLIN: I’ve never seen a Western besides this one. GORE VERBINSKI: Perfect answer. I love that. ABIGAIL BRESLIN: That’s really bad. But this is the only one I’ve ever seen. But my dad loves them and he told me that to be like a smart person, I have to watch them. So - [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I mean, certainly, I was always a fan, as Gore, I know, was of the great old spaghetti Westerns, you know, the Sergio Leone films. But the one that always sticks with me, that I just thought was brilliant and perfect is “Cat Ballou” you know. Lee Marvin in Cat Ballou - GORE VERBINSKI: Unbelievable. JOHNNY DEPP: I mean, he just - he reinvented some, you know, some form of acting there. GORE VERBINSKI: Yeah. For me, I think it’s probably, “Duck, You Sucker” - Leone movie when I was very young - totally age inappropriate; I snuck in and saw that movie in the theater. And it felt like I was, you know, viewing some forbidden world. And just - and I entered the Western from this sort of post-modern Western - Leone and Peck ‘n’ Paw and you know, the myths are dying and the railroad’s coming, and the gunfighter’s a dying breed; and progress is inevitable for us. And you know, what do they do, you know. And sort of the silhouette becoming, you know, less visible because of all the clutter that comes with progress. So I was always fascinated with those. And I got into John Ford later; I mean, I kind of came in through those movies. [INDISCERNIBLE]. Enough. [LAUGHTER] GORE VERBINSKI: Not - not Western. MODERATOR: Okay. Next question please. PRESS: This question is for everybody. I’m just curious, what projects you have in the pipelines. But I’m particularly curious if Isla or Abigail, if you guys have any desire to do animated projects in the future again. ISLA FISHER: I’m actually doing an animated movie now - “The Rise of the Guardians” - and I’m playing Tinkerbelle, which is a really different voice from Bean’s. And I’m really enjoying that. But I’m in an isolated booth. ABIGAIL BRESLIN: Yeah, I mean, I love animated movies, so yeah, I’d love to do one, for sure again. But I liked doing it like this, and I don’t think that they do many animated movies like that. But I supposed I’d be in an isolated booth, too, if it was a cool movie. JOHNNY DEPP: But you’d still wear the wig and the gun and stuff. ABIGAIL BRESLIN: I’d still; I’d still; I’d still come completely, full out in the character’s costume. MODERATOR: Next question, right here. PRESS: No disrespect to anyone in the room, but probably for you, Johnny, the only real critics that you pay attention to are your kids. How do they feel about their dad playing a lizard? Were they down with it? Did it work for them? JOHNNY DEPP: They actually call me the Lizard King. [LAUGHTER] [bJ]OHNNY DEPP[/b]: My children - they do. I’ve forced them to address me like that since they were tykes. [LAUGHTER] [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: Yeah - no, it was an odd sort of thing, you know. “Where you going, Daddy?” “Ah, I gotta go to work.” “What are you doing?” “Well, I’m playing a lizard.” [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: “Okay.” You know, it’d literally be that kind of thing - you drop your kids off at school, you know, give them a kiss and it was, “Oh, yeah - now I’m gonna go be a lizard.” Or - you know, the things that I’ve done that my kids have been sort of privy to, I mean, Willy Wonka and all - they don’t - it doesn’t register. They’re just kind of, you know, they’re far more interested in you know, “Family Guy” or Justin Bieber or you know - [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I’m just - PRESS: Are you a Belieber? [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: A Belieber? Wow. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I’ve actually never heard that one. LAUGHTER] PRESS: Ask your kids. JOHNNY DEPP: And that is my favorite [INDISCERNIBLE]. And you know what? Yes. I am a Belieber. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I am. And I shall remain so. PRESS: Okay. Next question is for Gore. I wanted to know why the mariachis? You know, it’s - those characters are a little bit like - at the beginning I thought that it was because of the border or something. But no - and I love it - I’m a mariachi fan; I’m a Johnny Depp fan, also, but - GORE VERBINSKI: Well, they just - you know, early on in the development process, it became apparent that we needed a - the movie is very much a film within a film. I mean, the protagonist is an actor, you know, looking for an audience. So we just felt like we needed one more layer, you know, that kind of Greek chorus. And [PH] Crash [PH] McCreary early on was doing some character designs, and he drew a mariachi owl. And it was just - I saw the drawing and said, “Okay, we need to work this into the script.” And you know, we just started getting some guitars out and writing a narrative, you know, using the mariachis as a kind of absurdist Greek chorus somewhere between, you know, a little bit of “Cat Ballou”, a little bit of - I was kind of like those guys that follow Sir Robin with the coconuts, you know, singing of, you know, adventures. And then just the idea of kind of the - you know, all good legends must die, you know, some horrific dance. So that was a key. And then talking to Hans [PH] Zimmer, and trying to describe emotionally, the soundtrack for the film, but babbling for 15 minutes. And then he just said, you know, [PH - GERMAN WORD] Schadenflamer - “That’s what you’re saying.” You know, it’s like this delight in this character’s pain, and only the Germans would have a word for that. [LAUGHTER] GORE VERBINSKI: But that sort of celebration of you know, the great demise of this guy; and it’s looming, following him throughout the film. It just seemed like good fun. PRESS: Thanks. MODERATOR: Right here. PRESS: My question is for Johnny. Rango’s character told the lies to the people, to kind of a situation, to get through a critical situation. But I’m pretty sure everybody has experienced lying to someone else; I’m pretty sure you have. And maybe the sweet lie, like you know, the surprise party for your partner, or you know, the kids, kind of, you know, “Oh, you’ve got to eat this,” or, “You’re gonna get this one,” or something like that, that kids forget about, you know, two minutes later. So I’d like to ask you, could you share with us your kind of lying experience? [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I actually tell lies for a living. Exactly. I mean, that’s what acting is, really. GORE VERBINSKI: That was a lie. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: Yeah, I was lying. I’m sorry. PRESS: Your voice didn’t go up. JOHNNY DEPP: No. It’s kind of stuck at the moment, in this register. Yeah, there are certain - I mean, you know, I felt having kids and stuff like that, I had horrific guilt for many years, playing along with the Santa Claus thing. PRESS: Oh, yeah. JOHNNY DEPP: Do you know what I mean? And waiting for that moment to arrive where you - they - because you’re never going to bring it up to them. They’re going to arrive and say, “Hey, you’ve been telling me a lie for my entire life. What are you prepared to do about that?” I mean, it’s like that kind of thing. So yeah, I had horrific guilt. And we’re now kind of just on the outskirts of that, so I feel okay. But no, these are lies that society tells you - you must - you must keep these lies, you know, going - these kind of myths. Yeah, and I feel guilt about it; I still do. PRESS: Okay. ABIGAIL BRESLIN: Santa’s not real? [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: No, no - he is. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: No, he is. He is. ABIGAIL BRESLIN: Thank God. JOHNNY DEPP: No, I had to lie and tell her that he’s not. It was horrible. PRESS: This is for Gore. The ILM guys just did a presentation and they showed that you guys did the reference video on some of the sets, and then some of the animators did their own reference videos for the performances. Did you ever have to, I don’t know, discipline the ILM guys for overacting? GORE VERBINSKI: Oh - consistently. You know, but you know, what that’s about - yeah. I mean, obviously, you know, one of the biggest, one of the things early on is like, you’re an animator; you’re animating. And what about the pause? What about - and don’t be afraid to do nothing for, you know, sixteen frames, is a very, very early on discussion. No, I - you know, we’ve never made an animated movie before. People keep saying, you know, “For an animated movie… this,” and, “For an animated movie, that…” It’s like it’s some kind of genre. And it’s just a technique to tell a story. So early on, we just felt like we’re not going to think of this as an animated movie; we’re going to think about this as, you know, this is a six foot tall lizard and I’ve got a camera on my shoulder, and I’m photographing him perform this scene with these other people. And so, you know, there was a great fear about iterations destroying that, you know, multiple iterations, and things becoming clinical or homogenized by virtue of, you have discussions about why is he blinking on frame 38; it should be blinking at frame 34, or whatever - you know, it just becomes minutiae, minutiae, minutiae. So you know, and trying to get out of the animators a sense that they’re your cast, as well, and that they’re performing. And moving away from the concept of the shot, and discussing the concept of the scene and where is the - where is Rango coming from or going to; or what’s Bean’s feeling now; or the reaction shot. So there was, you know, sometimes we have to just get a camera out because you can’t - it can’t be frontal lobe anymore, it’s got to be, you know, intuitive. And that whole emotion capture, you know, sort of live action record was really - when I heard, you know, people say, “Well, it’s an animated movie; this is how they do it. They get a microphone and an actor.” And I just thought - that sounded so crazy to me. Like, why, I’ve got Harry Dean Stanton and I’ve got, you know, Johnny Depp; I’m not going to - like, I want to see them together. I mean, it’s acting, you know - it’s reacting. So all of those things were just trying to create, trying to keep it - you know, we had a mantra up at ILM, which was you know, ‘fabricate anomaly wherever possible’ - just - you’ve got to fabricate it because there’s no - otherwise, it’s not going to feel honest. So that - yeah, encouraging them but then yeah, absolutely - noose, you know, zipper mask [INDISCERNIBLE] strap. Yeah, exact [INDISCERNIBLE]. [LAUGHTER] MODERATOR: Next question [INDISCERNIBLE] PRESS: Johnny, I heard that you’re set to work with Kusturica on Pancho Villa. And I was just wondering if you could tell me how you plan on segueing from Rango into Pancho, and if you’re brushing up on your Spanish for that. JOHNNY DEPP: Well, you know, that’s really kind of a - it’s a project that I think is a little bit up in the air, you know. Kusturica is an old friend, and certainly a filmmaker that I admire greatly. From the first second that we spoke about it, I always had a bit of a problem. My dilemma is just the fact that it’s Pancho Villa. It is Pancho Villa, and it’s one of the great heroes of Mexico. And for me, I have a kind of strange, you know - I feel like it should be played by a Mexican, you know, and not some, you know - GORE VERBINSKI: Charlton Heston. JOHNNY DEPP: You know - yeah - [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: Not some mutt from Kentucky, you know what I mean. I think, I still feel very strongly about that. And so yeah, it’s kind of, you know, it’s sort of floating at the moment. But it’s a great character and Kusturica is a great filmmaker, you know. I’m sure he’s going to do something very special. PRESS: Johnny, over here. JOHNNY DEPP: Hey [INDISCERNIBLE] PRESS: Hi, how are you? I wanted to, with all due respect, congratulate you on your Golden Globe nomination that you got earlier in the year. JOHNNY DEPP: Oh, thank you very much. [APPLAUSE] PRESS: This is a two-part question - although you didn’t win it. What do you make of the - JOHNNY DEPP: I didn’t? [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: They told me I did. GORE VERBINSKI: Went to Santa Claus. PRESS: What was your take on the whole brouhaha? And also, have you had a chance to look at any of the screeners for the films for the Oscar this year, and what do you think? JOHNNY DEPP: I have. You know, the - I don’t do well with modern films, to be honest. I just - you know, I don’t know - opening credits, and I’m just gone. [SNORING SOUND] [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: And it’s not about, you know, people make great films. I just don’t have the eyes to watch them. But you know, there’s a film that I was really, really impressed with, that I absolutely adored, and I’ve seen it a few times now. And it’s called “Exit Through the Gift Shop” - PRESS: Yeah. JOHNNY DEPP: By Banksy. And I thought it was a very brave film, and a very honest film. And that’s, I mean, for me, that’s - I’m all the way with that film. PRESS: And the brouhaha on the nomination - that whole sub-story? JOHNNY DEPP: Well, what was it? I don’t really - GORE VERBINSKI: What was the sub-story? [bJOHNNY DEPP[/b]: I don’t really know about it, myself. PRESS: Okay, fine. PRESS: Steroids. JOHNNY DEPP: I mean - what? GORE VERBINSKI: Steroids? MALE: Steroids and [INDISCERNIBLE] JOHNNY DEPP: The fact that I’m pumping steroids? GORE VERBINSKI: What? JOHNNY DEPP: What? MODERATOR: Let’s move on to our next question. JOHNNY DEPP: I’ve never used steroids. [LAUGHTER] GORE VERBINSKI: Maybe you should. JOHNNY DEPP: Is in fact, it’s not steroids; it’s suppositories. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: You know, it’s a French thing. You know, it’s an addiction and I’m working on it. I’ll get through it. [LAUGHTER] MODERATOR: Next question right here. JOHNNY DEPP: Steroids? I don’t know [INDISCERNIBLE] PRESS: This question is for Johnny Depp. You say that you trust more in the kids - and what do you think, when you’ll get that attention from the other people, especially from the women? [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: Whoa. GORE VERBINSKI: Careful. JOHNNY DEPP: I do trust kids. I do. PRESS: Yes, but what do - JOHNNY DEPP: And kids trust me. PRESS: What do you think when you get that attention from the other people, like especially from the woman? JOHNNY DEPP: From the woman - PRESS: You can be [INDISCERNIBLE] yes. JOHNNY DEPP: What comes from the woman? [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I’m sorry. PRESS: What do you think? JOHNNY DEPP: What? PRESS: What do you think when you get the attention from other people, especially from the woman? GORE VERBINSKI: When you get attention [INDISCERNIBLE] JOHNNY DEPP: Oh [INDISCERNIBLE] PRESS: When you say that you trust more in the kids - GORE VERBINSKI: Do you trust women, basically? JOHNNY DEPP: I do, I do - PRESS: [INDISCERNIBLE] [SOUNDS LIKE] sex symbol. JOHNNY DEPP: I do trust women. I have a lot of women in my life. I have a mother. I have a woman, I have a - yeah, there’s a lot of women around me. And I do trust them and they trust me, as far as I know. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: But I mean, attention - attention is a strange sort of being, anyway, the idea of you know, attention for - if someone appreciates your work, it’s always nice that someone appreciates your work. But I - you know, I don’t - I’ve never quite understood any of the - the other bits, you know. The - whatever - you know, where they - somehow you’ve been voted some thing for a magazine and you know - and it’s - it’s a complete mystery to me, you know. I mean, I wake up and I have to look at that head when I brush my teeth every morning, you know. And it’s weird. And it’s unpleasant at times. So I don’t - yeah, I don’t know about the attention thing. MODERATOR: Okay, next question. JOHNNY DEPP: Thank you. PRESS: Hi. This is for Johnny and Gore. I noticed, looking through the Rango movie storybook, that he has a continuing adventure and goes to another town. Can we hope that there might be a Rango 2? GORE VERBINSKI: [INDISCERNIBLE] [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I think that means yes. GORE VERBINSKI: I don’t know. Let’s see if, you know, people like Rango - Rango. I’m not even going to call it Rango I. JOHNNY DEPP: [LAUGHTER] Rango 1. PRESS: So there’s a possibility? GORE VERBINSKI: Currently, not talking about it. I mean, it felt like, you know - I mean, if you just had a kid, would people say, you want - “How about twins?” [LAUGHTER] “We’re just - we’re still recovering.” MODERATOR: All right, we’re getting down to the wire, so we’ll move to the next question. PRESS: This question is for Isla. Can you tell us a little bit about creating the voice of Beans, and if you feel like having to cover your accent so frequently in films made it easier to do the characterization? And then I have a follow-up for Johnny. ISLA FISHER: I kind of imagine Beans, if Clint Eastwood and Holly Hunter would have a love child, that would be Beans. And Gore, obviously - JOHNNY DEPP: I’d like to watch that. GORE VERBINSKI: Yes. [LAUGHTER] ISLA FISHER: If you were around. No, and then I just - the physicality of the character had already been created; I’d already seen - Gore presented me with 20 minutes of the movie, just linear drawings. So I knew, you know, how she moved. And then I was able to - you know, Gore was with me every step of the way vocally, and he was very specific about what he wanted. And no one ever wants to hire an Australian, so I’m just used to never doing my own voice, ever. [LAUGHTER] ISLA FISHER: I mean, they do want to hire - oh, that came out wrong. They do want to hire Australians, obviously, but [INDISCERNIBLE]. [LAUGHTER] PRESS: Yeah, I was going to say - I’m an Australian. So [INDISCERNIBLE] [LAUGHTER] PRESS: But I was just wondering, for all the actors - how much of your characters did you get to see in terms of the artwork, before you started playing with them? ABIGAIL BRESLIN: I saw a picture of Priscilla. And I would have done it based on like how - I mean, let’s face it, she’s a glamour girl. So she’s kind of gorgeous. You know, but I thought she was adorable. So I would have done it based on that. But yeah, I thought all the characters were pretty cute - but in a strange way, odd, but you know, cute. They’re not like cuddly, you know - it’s not like, you don’t want to like hold them, but - yeah. MODERATOR: Okay. I’m sorry, but we have one more question. PRESS: My question is for Johnny. In the past you’ve said that you’ve always chosen characters that you had like a personal connection with. And I was just wondering what your connection with this character would be. JOHNNY DEPP: You mean a lizard. PRESS: Yes. JOHNNY DEPP: Yeah. I don’t know. I always had an affinity for lizards; I’ve always felt somewhat close to them. They’re reptile- feeling somewhat reptilian myself at times. No, the - I mean, what was - oddly, I think, I mean, Gore might even, he might disagree. But I feel like, you know, there was - when we were doing “Pirates” one, two and three, there was a certain, at times when Jack Sparrow had to run - there was this very specific run that I wanted. And it was from seeing - I saw this footage of a lizard running across the water. And it was like the strangest thing I’ve ever seen. And so I said, “Gore, he’s got to be the lizard running across,” and he’s like, “Oh, yeah, absolutely.” You know. So that was the whole thing. It was always - and so whenever we were in that situation, “Okay, it’s time to…you know, let’s…” GORE VERBINSKI: [INDISCERNIBLE] the lizard. JOHNNY DEPP: Get - yeah, get in touch with the lizard. And we did it. So I actually think that Rango was somehow planted in Gore’s brain from that run, from that lizard run, you know. And when he actually called me and said, “I want you to play a lizard,” I thought, “Well, God, I’m halfway there.” [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: I know what I’m doing. So - FEMALE: Justin Bieber. JOHNNY DEPP: Hey, Man. [APPLAUSE] JOHNNY DEPP: We just established that I’m a Belieber. JUSTIN BIEBER: You know, and I’m a big fan of you so I had to come support you. JOHNNY DEPP: Bless you, man. [SEVERAL SPEAKING AT ONCE - INDISCERNIBLE] JUSTIN BIEBER: Awesome. OHNNY DEPP: Good. JUSTIN BIEBER: I had to come say hi - I heard you were in the building. JOHNNY DEPP: Bless you, [INDISCERNIBLE]. [LAUGHTER] JUSTIN BIEBER: You’re a Belieber and I’m a big fan of him. [LAUGHTER] JOHNNY DEPP: By the way, Justin Bieber. [APPLAUSE] JOHNNY DEPP: Well done, Man, thank you. GORE VERBINSKIOkay, now, who’s not a Belieber now? LAUGHTER] GORE VERBINSKI: You know what I mean? Aren’t we all Beliebers? Bless him. PRESS: My kids are gonna freak out. JOHNNY DEPP: Yeah. I know - how am I going to explain this to my daughter? [LAUGHTER] GORE VERBINSKI:: Who was that - JOHNNY DEPP: No, that was the Beatles. [LAUGHTER] MODERATOR: All right. And with that, I think we are done. [APPLAUSE] MODERATOR: If everyone could please stay seated. Please stay seated while our guests leave, that will be fantastic. Thank you so much for your time. JOHNNY DEPP: Thank you, Man. GORE VERBINSKI: Thank you guys very much. JOHNNY DEPP: Thank you. [APPLAUSE] GORE VERBINSKI: Incidentally, someone has been getting a lot of texts. [LAUGHTER] GORE VERBINSKI: Like a major amount of texts. [LAUGHTER] [SEVERAL SPEAKING AT ONCE - INDISCERNIBLE - BACKGROUND TALKING] [END AUDIO]
Поделиться4422011-02-16 02:16:21
Про Ванессу Паради ни слова. И вообще какой-то фрустрационный промоушен Ренго вышел для красного большинства. Ни тебе "май гёл", ни тебе "Ванесса". Только два раза: "май-май-май вуман" и "ее мама".
Джонни в прекрасном настроении, судя по голосу.
Поделиться4432011-02-16 02:32:26
Пара фраз Джонни от 14 февраля от Associated Press
"Видеть что-то на самом раннем этапе осуществления, видеть, как это приветствуется людьми, - это очень волнующе. Очень волнующе".
Вопрос о том, что бы делал Джонни в День Валентина, если бы не был должен присутствовать этим вечером на премьере.
"Я думаю, мы бы наверное сервировали детям ужин, что-то вроде этого".
Поделиться4442011-02-16 02:48:25
Вопрос о том, что бы делал Джонни в День Валентина, если бы не был должен присутствовать этим вечером на премьере.
"Я думаю, мы бы наверное сервировали детям ужин, что-то вроде этого".
ох Джонни,Джонни!...Я не могу просто.угараю.
умудрился свести вопрос о любви и праздновании Дня всех влюбленных к рутине и детям.Это же не праздник День Святого Николая, это день всех влюбленных!)) Его ответ совершенно неромантичный. Особенно учитывая то,что от него ждали разлагольствований о том,как он поведет "май герл" в рестораны со свечами,ну или что-то вроде того. А получили совершенно будничный ответ,будто на Новый Год.
Думаю,что ответ Джонни не спонтанный. к нему не придрешься,как ни крути, в нем нет ничего "неподходящего",но,тем не менее,он совершенно будничный и совершенно не подходит ко Дню всех влюбленных.
Респект Джонни за такой уход от ответа! супер.
Поделиться4452011-02-16 02:54:31
умудрился свести вопрос о любви и праздновании Дня всех влюбленных к рутине и детям.Это же не праздник День Святого Николая, это день всех влюбленных!)) Его ответ совершенно неромантичный. Особенно учитывая то,что от него ждали разлагольствований о том,как он поведет "май герл" в рестораны со свечами,ну или что-то вроде того. А получили совершенно будничный ответ,будто на Новый Год.
Ты просто повторила мои мысли.
Джонни - молодец. Он говорит о детях, прикрываясь ими, как щитом. Он может говорить правду о своих детях, прикрываясь ей для того, чтобы не быть вынужденным говорить неправду о другом. О том, что очень, очень, очень хотят от него услышать.
Очень хотят услышать, но не слышат. Поэтому вынуждены выдумывать в статьях.
Что бы делал Депп 14 февраля 2011 года, если бы не оказался в праздничной атмосфере премьеры, красивый и задумчивый, с загадочными колечками-оберегами и расчесанными посветлевшими волосиками и подстриженными усиками? Он готовил бы ужин для детей. Все. Не более того. Но он не делает этого, потому что у него сегодня - ВАЖНЫЙ ДЕНЬ.
Поделиться4462011-02-16 18:58:27
Еще слова Джонни с субботнего джанкета
Вопрос о том, смотрят ли дети Джонни его фильмы
“Я отправил их на премьеру «Чарли и шоколадная фабрика», когда она вышла. Я сам не ходил, потому что мне лучше не смотреть мои фильмы, а мои дети видели, и когда они вернулись, я так нервничал. «Вам понравилось? Я был окей?» Моя дочь посмотрела на меня и сказала: «Ты действительно странный». Она процитировала реплику Вонки, поэтому я подумал, что ей запало это».
Вопрос о том, пойдут ли дети на премьеру Ренго 14 февраля
«Они будут смотреть его в эти выходные, они будут смотреть его со мной. Это замечательно, это удивительно, потому что есть определенные фильмы, которые мои дети не смогут смотреть, пока им не будет двадцать пять, тридцать. То есть они не собираются завтра смотреть «Вольнодумца» или что-то из тех вещей».
О быстротечном детстве
«Прежде всего вы должны знать, что официально они становятся подростками в тринадцать, но на самом деле они уже подростки в десять с половиной, в одиннадцать. Начинают интересоваться мальчиками и все такое, и ты ведешь ее на концерты Джастина Бибера, да».
http://www.musicrooms.net/showbiz/26591-Johnny-Depp:-My-daughter-thinks-I’m-weird.html
Поделиться4472011-02-16 19:00:21
Таким образом, мы разобрались с просмотром Ренго детьми Джонни. Они смотрели фильм с ним в воскресенье, 13 февраля (когда Тимоха красовался на Бафте). Надо полагать, у него дома, как и Алису.
Кстати, это выдержки из интервью Экстра, что лежит в посте 459
Поделиться4482011-02-16 22:17:43
Ютубовский вариант видео от Аксесс
Поделиться4492011-02-16 22:46:23
Дина, большое спасибо за переводы.
Читаю и вникаю.
жду следующих.
джанкет прошел быстро, видео нам дали мало и покромсано, но то, что в них есть, эти крупицы, они говорят о многом.
Джонни шагнул еще дальше в своем стремлении не заниматься больше мифотворчеством.
он открыт, свободен, легок, ироничен и светел.
он крутой парень. да?
Поделиться4502011-02-16 22:51:33
Дина, большое спасибо за переводы.
Читаю и вникаю.
жду следующих.
Они обязательно будут. И очень скоро.
А пока расскажу, как в одном из видео на красной дорожке Джонни попалась-таки журналистка со щипцами для глотки. Она спросила, почему нет детей, и он сказал, прикалываясь, что может они и здесь, может спрятались где-то. Тогда она насела с Днем Валентина. Она стала спрашивать, было ли романтическое утро, будет ли романтический вечер, будут ли цветы. Джонни на все кивал, соглашался и лыбу давил. А после этого... ПОСЛЕДОВАЛА МОНТАЖНАЯ СКЛЕЙКА.
И как же прикольно после этого смотреть вторую половину ролика с Айлой Фишер. Та же самая журналистка теперь не должна заниматься пытками. "А что у вас с Сашей за планы?" - "Ооооооо, он готовит мне сюрприз на этот вечер". Так просто, да? Расплываясь в нежной улыбке, Айла рассказывает про любовь со своим мужем Сашей Бароном Коэном. Можно называть имена, журналистка не вынуждена испытывать где-то в животе это мерзкое чувство - "это моя гребаная работа, я должна, я должна". На стороне Айлы - мораль и церковь. Ей повезло.